در پايان پيكارهاي بوكس باشگاههاي اهواز؛
پيكارهاي بوكس باشگاههاي اهواز، گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي با قهرماني باشگاه آزادي پايان يافت.
اسفنديار صفاييمنفرد، دبير هيات بوكس استان خوزستان در گفتوگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان با بيان اين مطلب گفت: در اين رقابتها كه از 17 بهمن ماه به مدت 2 روز در سالن ولیعصر اهواز برگزار شد پس از باشگاه آزادي، باشگاههاي استقلال و شاهين ردههاي بعدي را به خود اختصاص دادند.
وي افزود: در اين پيكارها فرهاد مهريدهنو از باشگاه آزادي نايب قهرمان مسابقات سومين دوره المپياد ورزشي ايرانيان، مقام نخست وزن 48 كيلوگرم را از آن خود كرد. در وزنهاي 51 و 54 كيلوگرم نيز به ترتيب سيد ابراهيم صفري و سيروس اسفندياري هر 2 از باشگاه شاهين اهواز به عنوان قهرماني دست يافتند.
دبير هيات بوكس استان خوزستان ادامه داد: همچنين در وزن 57 كيلوگرم آرش شمس مقدم از باشگاه آزادي نايب قهرمان مسابقات جوانان و اميدهاي كشور و زاهد نبوار، اسماعيل جماسي و فرهاد خداكرمي به ترتيب در وزنهاي 60، 64، 69 كيلوگرم هر سه از باشگاه استقلال در رده نخست قرار گرفتند.
وي افزود: ميلاد جهان احمدي و كاوه صفري به ترتيب در وزنهاي 75 و 81 كيلوگرم هر 2 از باشگاه آزادي و علي خالدي و فوائد بديراوي هر 2 از باشگاه وحدت كوت عبداله 91 و 91+ كيلوگرم نيز قهرمان شدند.
صفايي منفرد با اشاره به بالا بودن سطح اين رقابتها گفت: ما پيشبيني حضور 88 بوكسور را در اين رقابتها داشتيم اما گويا بالا بودن سطح فني اين رقابتها براي مربيان اهوازي بسيار مهم بود چرا كه بوكسورهاي كم تجربه خود را در اين رقابتها به همراه نياودند.
وي تصريح كرد: اما مسابقات با حضور بوكسورهاي قدر اهواز بسيار با كيفيت برگزار شد و تعداد كم شركت كنندگان تاثير منفي بر سطح كيفي اين رقابتها نداشت.
به گزارش ايسنا، اين پيكارها با حضور 35 بوكسور از باشگاههاي استقلال، شاهين، آزادي، وحدت كوت عبداله و قدس برگزار شد. اين مسابقات بوكس با داوري امير صفاران، حميد زنگنه، مجيد عبدالخاني، رضا رضايي، محمد رستمي و اسفنديار صفايي انجام شد.
انتهاي پيام
به نام خدا که دل به یاد او ارام میگیرد ...