ناطقنوري تنها نامزد رياست فدراسيون بوكس است
ناطقنوري تنها نامزد رياست فدراسيون بوكس است
خبرگزاري فارس: احمد ناطقنوري تنها نامزد احراز پست رياست فدراسيون بوكس است.
به گزارش خبرگزاري فارس، بر اساس اعلام امور مجامع سازمان تربيت بدني 20 بهمن ماه زمان برگزاري مجمع انتخاب رئيس اين فدراسيون است و مهلت ثبت نام نامزدها چهارشنبه گذشته به پايان رسيد.باز هم احمد ناطق نوري، تنها نامزد شركت كننده در اين انتخابات است كه از همين حالا ادامه رياستش در اين فدراسيون قعطي است.
قرار بود اين مجمع 18 مردادماه برگزار شود كه به دليل نامشخص بودن وضعيت دوشغلهها و رياست سازمان تربيت بدني در آن زمان به مجمع عمومي تبديل شد.
اين درحالي است كه هنوز موضوع دوشغله ها بلاتكليف است.
+ نوشته شده در چهارشنبه هفتم بهمن ۱۳۸۸ ساعت 11:9 توسط خبر:شهرام کنگریان . عکس:عادل رضاپور
|
به نام خدا که دل به یاد او ارام میگیرد ...